RSAU-MTAA
Electronic Library

     

Details

Title: ПРОЕКТИРОВАНИЕ И МОНИТОРИНГ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ РЕЗУЛЬТАТОВ = Designing and monitoring educational outcomes: Учебное пособие
Creators: Третьякова Н. В.; Кубрушко П. Ф.
Other creators: Косырев В. П.; Кривчанский И. Ф.
Organization: Российский государственный аграрный университет - МСХА имени К. А. Тимирязева
Imprint: Москва, 2023
Collection: Учебная и учебно-методическая литература
Subjects: Образование
UDC: 378.046
LBC: 74.044.2
Document type: Other
File type: PDF
Language: Russian
DOI: 10.26897/978-5-9675-1980-2-2023-114
Rights: Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: All documents
Record key: RU/ЦНБ имени Н.И. Железнова/SITEW-20230404-37427

Allowed Actions: Read Download (1.8 Mb)

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Раскрываются основные аспекты проектирования и мониторинга образовательных реультатов с позиций оценки и обеспечения качества образования. Подробно излагаются техно-логические особенности проектирования образовательных результатов в рамках компетентно-стной модели выпускника. Предлагается серия практических работ, направленных на отработку теоретических положений учебного пособия. Книга предназначена студентам направления подготовки 44.04.04 – Профессиональное обучение (по отраслям) и других направлений укрупненной группы специальностей «Образо-вание и педагогические науки», а также рекомендована молодым исследователям и практи-кующим педагогам. //The main aspects of the analysis and monitoring of educational results with the assessment of positions and ensuring the quality of education are revealed. The technological features of the study of research within the competence model of the graduate are described in detail. A series of practical works aimed at developing theoretical teaching aids is proposed. The book is intended for students of the training direction 44.04.04 - Vocational training (by industry), as well as other areas of the enlarged group of specialties "Education and Pedagogical Sciences", and is also recommended for young researchers and practicing teachers.

Document access rights

Network User group Action
RSAU-MTAA CSL Local Network All Read Print Download
-> Internet All Read Print Download

Usage statistics

stat Access count: 664
Last 30 days: 60
Detailed usage statistics