RSAU-MTAA
Electronic Library

     

Details

Title: ПРИНЦИПЫ ОБУЧЕНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОМУ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ СТУДЕНТОВ НАПРАВЛЕНИЯ «ВЕТЕРИНАРИЯ» = PRINCIPLES OF TEACHING A PROFESSIONAL FOREIGN LANGUAGE TO VETERINARY STUDENTS: СБОРНИК СТАТЕЙ ВСЕРОССИЙСКОЙ (НАЦИОНАЛЬНОЙ) НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКОЙ КОНФЕРЕНЦИИ «АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ ВЕТЕРИНАРНОЙ МЕДИЦИНЫ: ОБРАЗОВАНИЕ, НАУКА, ПРАКТИКА» //
Creators: Уланова О. Б.
Organization: Российский государственный аграрный университет - МСХА имени К. А. Тимирязева
Imprint: Москва: РГАУ-МСХА им. К. А. Тимирязева, 2021
Collection: Конференции РГАУ - МСХА им. К. А. Тимирязева
Subjects: ветеринарная наука; ветеринарная медицина; дифференцированный подход; профессиональный иностранный язык; профессиональное мировоззрение; veterinary science; veterinary medicine; differentiated approach; professional foreign language; профессиональное outlook
UDC: 372.881.111(68.41);639.09
Document type: Article, report
File type: PDF
Language: Russian
DOI: 10.26897/978-5-9675-1853-9-2021-72
Rights: Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: All documents
Record key: RU/ЦНБ имени Н.И. Железнова/SITEW-20220114-34630

Allowed Actions: Read Download (2.0 Mb)

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Данная работа посвящается принципам обучения профессиональному иностранному языку студентов направления «Ветеринария». В статье делается акцент на организации языкового образования в условиях дифференцированного подхода к студентам с разными особенностями профессионального мировоззрения. /Тhe paper is dedicated to the principles of teaching a professional foreign language to the students learning according to the training program “Veterinary science”. The paper focuses on organizing the linguistic education under the conditions of the differentiated approach to the students with different professional world outlook traits.

Document access rights

Network User group Action
RSAU-MTAA CSL Local Network All Read Print Download
-> Internet All Read Print Download

Usage statistics

stat Access count: 204
Last 30 days: 10
Detailed usage statistics