RSAU-MTAA
Electronic Library

     

Details

Title: СОДЕРЖАНИЕ ПРОГРАММЫ ДИСЦИПЛИНЫ ВОДОХОЗЯЙСТВЕННЫЕ СИСТЕМЫ И ВОДОПОЛЬЗОВАНИЕ = CONTENT OF THE DISCIPLINE PROGRAM WATER MANAGEMENT SYSTEMS AND WATER // Вестник научно-методического совета по природообустройству и водопользованию / VESTNIK SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL COUNCIL IN ENVIRONMENTAL ENGINEERING AND WATER MANAGEMENT. – 2021. – вып.24
Creators: Надточий В.С.
Imprint: Москва: РГАУ-МСХА имени К.А.Тимирязева, 2021
Collection: Вестник научно-методического совета по природообустройству и водопользованию
Subjects: ТЕХНОЛОГИИ ПРЕПОДАВАНИЯ; структура программы дисциплины; цели освоения и содержание дисциплины; общепрофессиональные и профессиональные компетенции; образовательные технологии; оценочные средства; информационное обеспечение; The structure of the discipline program; the goals of mastering and the content of the discipline; general professional and professional competencies; educational technologies; evaluation tools; information support
UDC: 02(63)
Document type: Article, report
File type: PDF
Language: Russian
DOI: 10.26897/2618-8732-2021-24-36-51
Rights: Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: All documents
Record key: RU/ЦНБ имени Н.И. Железнова/EPERIODIKA/EBPERIODIKA-20220426-34261

Allowed Actions: Read Download (1.0 Mb)

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В статье описывается структура программы дисциплины, входящей в обязательную часть примерного учебного плана подготовки бакалавра по направлению 20.03.02, формирующей общепрофессиональные и профессиональные компетенции. //The article describes the structure of the discipline program, which is part of the mandatory part of the approximate curriculum of bachelor's degree in the direction of 20.03.02, forming general professional and professional competencies.

Document access rights

Network User group Action
RSAU-MTAA CSL Local Network All Read Print Download
-> Internet All Read Print Download

Usage statistics

stat Access count: 217
Last 30 days: 8
Detailed usage statistics