Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: Read Download (1.0 Mb) Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Статья посвящена вопросам организации преподавания дисциплины Гидравлика в современной ситуации, связанной с пандемией, вызванной вирусом COVID-19. Переход на полностью электронное обучение за последние месяцы привел к значительному увеличению объема материалов, преподаваемых дистанционно, к ускорению процессов внедрения различных методов электронного обучения. Особое внимание уделено методам дистанционного обучения на основе электронной информационно-образовательной среды нашего Университета. Проведение лабораторных работ, которые играют важную роль в процессе преподавания дисциплины Гидравлика - так же одна из важных проблем дистанционного обучения студентов. / The article focuses on the organization of the teaching of hydraulics in the modern situation associated with the COVID-19 pandemic. The transition to full e learning in recent months has led to a significant increase in the volume of taught distance materials, to the acceleration of the implementation of various methods of e learning. Particular attention is paid to the methods of distance learning based on the electronic information and educational environment of our University. Carrying out laboratory work, which plays an important role in the teaching of the discipline "Hydraulics" - is also one of the important problems of distance learning students.
Usage statistics
Access count: 387
Last 30 days: 10 Detailed usage statistics |