RSAU-MTAA
Electronic Library

     

Details

Title: ТЕНДЕНЦИИ РАЗВИТИЯ СЕРВИСНОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ КЛИЕНТОВ ООО «АГ-БАГ РУССЛАНД» = TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF CUSTOMER SERVICE OF AG-BAG RUSSLAND LLC: СЕКЦИЯ: «МИКРО-И МАКРОЭКОНОМИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ РАЗВИТИЯ ЭКОНОМИКИ РОССИИ: ТЕНДЕНЦИИ И ПЕРСПЕКТИВЫ. GLOBAL FOOD MARKET AND THE BRICS COUNTRIES» // СБОРНИК СТАТЕЙ по материалам Научного форума: Экономика, управление и цифровые технологии в АПК-2024. Том 3. – 2024. –
Creators: Костина Карина Павловна; Антоничева Елизавета Вячеславовна
Other creators: Сергеева Наталья Анатольевна
Imprint: Москва: РГАУ-МСХА им. К. А. Тимирязева, 2024
Collection: Конференции РГАУ - МСХА им. К. А. Тимирязева
Subjects: экономика; сервисное обслуживание; аграрный сектор; персонализация; цифровизация; аналитика данных; обучение сотрудников; поддержка клиентов; социальная ответственность; устойчивое развитие; service; agricultural sector; personalization; digitalization; data analytics; employee training; customer support; social responsibility; sustainable; development
UDC: 658.64
Document type: Article, report
File type: PDF
Language: Russian
Rights: Свободный доступ из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Additionally: New arrival; All documents
Record key: RU/ЦНБ имени Н.И. Железнова/SITEW-20250429-52407

Allowed Actions: Read Download (2.8 Mb)

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Cтатья посвящена важности и необходимости обновления подходов к сервисному обслуживанию клиентов в аграрном секторе, с акцентом на компанию ООО «Аг-Баг Руссланд». В условиях растущих требований потребителей и усиления конкуренции в нынешнем рынке, компания должна адаптироваться к новым реалиям, внедряя персонализацию обслуживания, цифровизацию процессов, аналитические решения, инвестиции в кадры, многоуровневую поддержку клиентов и принципы устойчивого развития. /The article is devoted to the importance and necessity of updating approaches to customer service in the agricultural sector, with an emphasis on the company Ag-Bag Russland LLC. In the face of growing consumer demands and increasing competition in the current market, the company must adapt to new realities by implementing service personalization, digitalization of processes, analytical solutions, investments in personnel, multi-level customer support and principles of sustainable development.

Document access rights

Network User group Action
RSAU-MTAA CSL Local Network All Read Print Download
-> Internet All Read Print Download

Usage statistics

stat Access count: 45
Last 30 days: 27
Detailed usage statistics