Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: Read Download (0.9 Mb) Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
В статье рассматриваются апробированные пути организации контроля учебной работы путём использования интерактива, при изучении природоохранной гидротехники с целью закрепления материала по дисциплинам гидротехнического цикла студентами направления Природообустройство и водопользование направленности Природоохранные гидротехнические сооружения и Управление водными ресурсами и природоохранные гидротехнические сооружения. Отмечена целесообразность и эффективность проведения занятий в форме деловой игры, представляющей собой имитационную модель группы рабочего проектирования в проектном институте. / The article discusses the proven ways of organizing the control of educational work through the use of interactive, in the study of environmental hydraulic engineering in order to consolidate the material on the disciplines of the hydrotechnical cycle by students of the direction of Environmental Engineering and Water Use in the direction of Environmental Hydraulic Structures and Water Resources Management and Envi-ronmental Hydraulic Structures. The expediency and effectiveness of conducting classes in the form of a business game, which is a simulation model of a working design group at a design institute, is noted.
Usage statistics
Access count: 291
Last 30 days: 17 Detailed usage statistics |